18:10

Hejhej :)

Idag får det bli en snabbis ;) Jag ska sitta brevid salma när hon badar. jag ska ta med datorn in dit :D bra förslag jogan! gillaknappen på facebook ;D Idag har dagen gått fort. Vi redovisade sweet home alabama på musiken. På maten åt vi ;O Svenskan gick fort för vi såg på film helatiden, och karl XII :P Och på fyskiken skulle man sätta ut några uppfinningar på en tidslinje. Efter det skulle man forska om en egenvald uppfinning. Jag vet inte vad jag ska ta! :O MEn jag tror jag ska göra en film :) Efter det fick man sluta om man ville, det gjorde ju såklart jag XD Efter det så följde elina med mig hem, och nu sitter jag och skriver. Måste gå nu för johan tjatar på lilla mig :( Ska snart på teatern, vid sju ^^>

//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0