20:51

Hejhej :)

Idag försov jag mig, vaknade 45 min för sent. Men jag kom en kvart tidigare än jag behövde :D Jag hade på mig gympakläder på väg till skolan. När jag kom dit så sa moa att de andra hade gått upp till LV5, för vi skulle ha utedag. Då gick jag och bytte om. När jag hade gjort det så sa moa: Men vi har ju idrott! Så då fick jag byta tillbaka till gympakläderna! Det var frespee (stavas?). Det var kul men jag kunde ingenting XD Varje gång jag kastade eller försökte fånga så blev det bara fel XD hahaha <3 Svenska och lunch gled förbi med strålande solsken. Men efter lunchen så skulle vi till LV5 i alla fall :) Det var jättevarmt och skönt, ett tag. Sen blev det FÖR varmt ;D När vi hade varit på patriks förstahjälpenstation och var mitt uppe i att "grilla" våra pinnbröd så började det regna. Och droppdropp blev till SPLAAAASH och KAAAAADOOOONK! Det spöregnade så in i fysjuttusingen! Ett tag räckte det med att stå under träden med en jacka på huvudet. Men man insåg senare att man ändå skulle bli blöt. Så man tog av sig jackan och sprang ut i regnet :D Det var jättehärligt och man svävade ett tag där i egna tankar :D Sedan såg man cicci som stog och skrek på alla bilarna XD sminket rann på henne och linnet var alldeles genomskinligt XD stackars <3 Mina vita skor blev bruna för att jag gick runt och hoppade i alla vattenpölar XD Sedan skulle man försöka komma på bussen också.. Jag väntade någon halvtimme på att bli lite torrare så man förhoppningsvis skulle få hoppa på ^^) Det gick bra att komma hem :) Men på bussstationen så var det en grabb som snackade med mig. Någon från A eller nått.. :S
Han ba: Du tjejen!
Jag: Ja.
Han: Är ni kompisar? (pekar på mig och Mathilda från D)
J: Ja..
H: Typ bästisar eller? Brukar ni vara med varandra om mysa och..
J: Men nej.
H: Okej.. Går ni i samma klass?
J: Nej?
H: Okej.. Så vilken klass går du i då?
J: 7:an.
H: Jamen vilken 7:a?
J: E.
H: okej.
*lite senare*
H: Du tejejen!
J: Ja?
H, J, H, J...
J: Vart vill du komma?!
H: Va?
Felix (hans kompis): Hon sa: VART VILL DU KOMMA?
H: Aha.. Till Navet. Du då?
J: Hahahha, hem.
H, J, H, J, H, J, H, J, H, J.....

                                                  

Jag tyckte han var lite konstig.. Hahahh ha det bra <3

//Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0