Rut m.fl

Hejhej :)

Idag så var jag till birsta ett tag för att jennie skulle köpa en bikini, sedan skulle jag på ÖB med pappa klara och edvin, så då stannade jag själv där i ca 30 min. Var inne på Rut m.fl som är den bästa affären i hela världen! Därifrån är mina nya röda glasögon (se bild). Sedan har jag varit på folkan och ätit lunch och sett på bio: prinsessan och grodan. Den var väl rätt så bra.. Men inte helt min stil.. :P Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Jag vill vara med Agnes <3 Men det är för långt till stan för att bara åka in över kvällen tycker jag :( Kanske kan vara med henne någon annan dag :) Hoppas på det :D


//kramen


Kommentarer
Postat av: julia

helluu :) blir det någon bio i morgon ? :) <3

2010-03-11 @ 21:19:43
URL: http://juliaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0