musiken

Hejhej :D

Nu sitter jag uppe i musiken och vi har redovisat våran dans :D Nu kommer Knappen in med ett STORT leende på läpparna och frågar om det är någon grupp kvar som ska redovisa. Det var det :) Vi fick MVG ++++++ ända upp i taket! :D Vad fint Maria spelar på pianot :D Synd att man inte kan spela in och lägga ut :P Eller det kanske man kan, fast jag vet inte hur man gör :'( Ojojoj... vad ska jag skriva mer? Jag fick springa så fort jag kunde till bussen :( Jag hade ont i huvudet, men tog en smaskig alvedon på bussen. :) Såg nog ut som jag knarkade den, för jag typ slickade ur paketet när jag tog den :P Nu vill Julia skriva ett inlägg också :P Vill ni läsa Julias blogg, gå in på www.juliaselin.blogg.se :D

//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0