Kaosduschat

Hejsan :)
Nu har jag varit och duschat i kaoset. Vi håller ju på att göra om det nedre badrummet, så det blir proppfullt i det övre! När jag duschade så blev det blött överallt eftersom att jag inte vill hålla i munstycket. Det blev blött på golvet, väggen, tvättmedlet, kläder och tvättmaskinen som vi måstat tagit upp. Sedan klippte jag alla mina tjugo naglar :P Tummnaglarna blev alldeles för korta! :O Kommer nog att ha ont där imorgon :O Det har uppstått ett problem som ni får hjälpa mig att lösa. Det är så att på sportlovet så är både pappa och johan lediga på torsdagen och fredagen, och det är bara de dagarna (vad jag kommer ihåg). Vem ska jag vara hos ??? En dag hos båda ??? Aja :) Det är engelskaprov imorgon! :O Men pappa sa att han tror jag kommer klara det, så jag tror på det då :P Nu ska jag gå ner och vara lite social med marianne :)
//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0