22:48

Hejsan :)
Efter det jag skrev igår så ringde elina och undrade om vi kunde hitta på något, det fick bli en liten film kväll :) Jag åkte och hyrde två filmer - Whip it & Fish tank :) Vi såg på Whip it :) Den hanldade typ om en tjej som inte tyckte om att vara hemma för hennes mamma krävde för mycket av henne. Hon anmälde henne till en massa skönhetstävlingar med mera, men det tyckte inte tjejen (Bliss tror jag hon hette) om. Sedan började hon åka rullskridskor för att få vara med i något sånt lag och shit.. Hahahh vad dålig jag är på att berätta XD I alla fall.. När jag kom till elina så gick vi ner till ICA direkt. Och när vi var DÄR så kom Dessiré (stavas?) fram och kramade mig. Just då var elina helt borta och stog och dregglade på en frysdisk XD Fatta vad vi garvade XD HAHHAHAHAHHAHA XD Har inte skrattat så på lääääänge :D Så tack för det elina ♥♥ Sedan gick vi hem och åt chockladpudding och en massa godis och badade oh såg på filmen. Vi somnade runt två och jag vaknade sedan vid 11. Då satte jag mig och läste så elina skulle få sova lite längre. Jag väckte henne vid 12. Då gick vi  ut och åt mumsig sparrissoppa :D Efter det så cyklade vi, eller nej, vi gick upp och pratade, fast vi skulle egeniligen sola XD Efter det så bla bla bla... Sen cyklade vi :D Resans första stopp fick bli Glundan, där var ochså Julia Selin :D De skulle iväg och rida (A) Då fortsatte vi mot emma, men stannade vid skönsmons och pratade med helena. SEN åkte vi till emma :D hon sov typ XD trött efter flera timmars tågresa, hon har ju varit på SM i fotboll :D de kom 12:a :D BRA GJORT TJEJER! Hon ville följa med och bada efter att elina övertalat henne :P Så när vi cyklat hem till elina så skickade johan ett sms om att han hade sett oss och tänkt komma dit, men då hade vi stuckit. Så han kom till elina och badade han också. Fast jag var tvungen att åka hem, så jag hann inte bada :( Hemma hann jag gå på toa (A) och äta, sedan planerade jag att åka tillbaka till elina för att också hinna bada (A) Jag tänkte komma dit med hjälp av mamma, för hon skulle på bio. Men det var så bråttomt för henne så  jag fick ta bussen från stan. Som var typ 30 minuter sen :@ Jag blev superarg! Men jag hann bada :D Sedan cyklade jag vi med emma hem och efter det så åkte vi till skönsmonsskola, där mamma sedan hämtade mig. När jag kom hem så läste jag i min bok, I en annan del av Bromma :) Och sedan så sitter jag här och har skrivit dethär inlägget i typ en timme XD HHAHAHHA snacka om seg man är ibland XD hihihh nu får ni ha det bra :D KRAAAAAAAMEN (idag speciellt till embla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0