21:28

Hejhej :)
Jag skrev inget igår.. Vet inte varför.. :S Det var inte någon så speciell dag tro jag ;) Det var städning på skolan.. Sedan gick jag ner på stan med emma och elina :) Elina köpte ett par supersnyggiga blommiga glasögon från H&M som jag också vill ha.. De kanske finns i birsta ;) När jag kom hem så satt jag vid msn alldeles för länge :O 23:35 tror jag det var :P Men idag har det varit höglundaloppet på skolan :) Jag gick hela vägen och fick ont av skorna som jag tog av efter ett tag. När man var tillbaka så fick man en hamburgare och en festis :) (jag är en festis :D) När man ätit upp det så skulle man byta skräpet mot en glass :) Piggelin :D Namnam när det var så varmt och soligt ute :) Jag var lite listig och fick mig två glassar :D Fråga gärna hur jag gjode ;D Efter skolan så cyklade jag hem till Glundan med henne, embla och elina :) Vi studdsade, pratade, fikade, satt och spelade spel på varandras mobiler (lite osociala var vi :D) Och sedan när elina åkt hem så åkte vi och hade picknick i myrparken :D Mysigt och gott :) Sedan cyklade jag hem med embla på pakethållaren. Kunde skjutsa på min cykel :D:D Men det var lite svårt i början ;) Hiihihh <3 Sedan när vi stannade vid henne så var det några killar som var runt 17 kanske, lite fulla, som dansade runt. En av dem satt på en annans axlar med en påse på huvudet XD Sedan tog han på sig en morgonrock och då slog snövit på XD De kom emot oss, sedan gick de runt oss XD Tokiga pojkar må jag säga XD Grannen till dem kom och knäppte kort XD Nu när jag är hemma så har jag ätit blodpudding, och fått målade naglar (franska manikyr på fingrarna, och lila på tårna) :D GUD VAD MYCKET KLOCKAN VAR :O Trodde den var runt 20 :S Måste sova om ett tag tror jag.. Eller, vill jag :) Fast jag vill ju inte sova, jag vill vara vaken men inte trött :D Där fick jag till det ;D Hahahh <3 Ha det bra nu alla folk :) Kraam


(osminkad och allt, men den bjuder jag på)

Kommentarer
Postat av: julia :)

DU HAR OCKSÅ FIXAT GULLIGULL GUBBAR!! :D <3

2010-06-11 @ 09:45:03
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: Jonnaaan

JAA :D:D:D

2010-06-14 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0