20:20

(puss på tiden)
hihihh :D Idag sov jag till ca 11 :) Sedan åt jag havregrynsgröt med körsbörssylt och mjölk :) namsing :D sedan kollade jag på phineas och ferb ;) efter det stack pappa och marianne ut och joggade och då gick jag ut till "hängstolen" och läste i min bok, vita damen går igen. (av fiona kelly) sedan åkte vi till willys för att möta mommi och niklas för jag skulle åka till mamma :) näe vi hade handlat så mötte vi marin häggström (pappas kompis) och när pappa berätta saker för honom så sa han typ: jo, ja, aha, jasså, efter varje mening som pappa sa XD det tyckte jag var lite roligt xD och sedan när vi kommit ut från affären så sa pappa att vi skulle till stugan i midsommar och mommi ba: VILKEN STUGA? *surt* :O Det var också kul XD Men i alla fall.. När jag var hos mamma så bakade vi tårta och kollade på victoria och daniels bröllop :) sedan gick vi in till grannarna och åt grillat kött :D gott! :D Nu har jag läst ut min bok och vill ha en ny (a) Hoppas jag hittar någon bra ;) Och igår så såg jag på andra filmer också; Har du hört ryktet om morgans? och spep up 2 :D Killen i step up 2 var ju jättesöt <3 men han är typ 30 nu :( men kolla vad söt han är! (bild) Jag och maris planerar att kidnappa honom (a) men säg det inte till nån..XD Kramen på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0