19:50

Hejhej :)
Det blev ändrade planer när agnes ringde :) Jag tog bussen till stan och vi gick runt och kollade på kläder :) Jag har köpte ett vanligt vitt linne från gina tricot och en beige tröja som det stog PEACE på från samma äffär :) Sedan kom mamma och hämtade mig och vi for till birsta för att köpa blommor och äta mat. Där köpte jag en till tröja som ochså var beige på Carlings :) Har kommit på att det är en jättebra affär (A) Efter det så for vi ut till Alnö för att kolla in i Magdas nya stuga :) Den var jättemysig och alldeles vid havet. Alla tapeterna var från 50-talet och jag älskade dem ♥♥ Sedan gick vi ner till stranden och jag och Mathilda hittade en massa djurskelett och ett dött, torkat djur :S Det var jätteäckligt XD Salma var rädd för sjögräset och stog helt stilla helatiden eftersom att nästan hela stranden var fyllt med sånt XD Nu ska jag se på H2O :) Hihihh ♥ KRAMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0