19:39

Hejhej :)
Nu ska jag berätta om min dag :) Jag cyklade till skolan, jättesnabbt, för att hinna byta om till gympan. Det var softboll idag också och jag lyckades äntligen övertyga Julia om att det faktiskt ÄR kul :D När vi bytt tillbaka till vanliga kläder så gick vi upp för att ha SO eller svenska.. Kan inte shemat än :P Och det är typ bara 6 dagar kvar tills det inte gäller längre XD Men det blev ingen lektion eftersom att Clara inte hade bokat projektorgrejerna. Eller hon trodde hon hade gjort det, men någon annan hade gjort det och tagit dem. Så vi gick och åt spagetti och köttfärssås. Efter det så gick nästan alla tjejerna och Hampe och Wille (inte feg fredrik :P) ner till stan för att äta glass och sola :) Jag köpte en Calippo (?) för pengar jag lånat av glundan :) Sedan skulle jag och sofia toka oss litegranna och spela upp något drama. Platsen blev typ vid 1891 :) Hon hade gått runt för att se mig och sedan säga: Men vafan sa du inget om festen för? Och vad kallade du mig där?! Du behöver inte ljuga förmig,  alla i hela jävla skolan snackar ju om det! Jag nekade och gick tillslut därifrån. Undet tiden vi gjorde detta så satt det några lite äldre än oss och glodde XD Det var askul för de riktigt STIRRADE XD En utav dem i alla fall XD Och när jag hade gått så pratade de bara om oss helatiden XD Hahahahh XD Elina, Emma, Linnéa och typ alla andra filmade allting XD Det ska klart göras om :D När  vi kom tillbaka till skolan var det matte, fast vi skulle höra på redovisningarna då istället eftersom vi inte gjorde det på svenskan/SO:n. Innan Clara kom så tittade vi på lite filmer och grejs på youtube och aftonbladet. Det blev ingen AP för mig för jag hade inga rester. Imorgon på hälsan så ska jag och julia redovisa om tygindustrin. Hoppas det kommer gå bra :D Jag vet att julia kommer vara superduktig, men jag kommer säkert bara stå och stamma :P Aja.. Efter skolan så cyklade jag hem för att jag och mamma skulle åka och kolla på tapeter till mitt rum :D Vi hittade en jättefiin med blommor :D men den kostade nästan 600 kronor rullen :O Dyyrt! Men det kankse går att köpa ändå :S Vet inte jaeh XD Hemma har jag duschbadat med Salma så det blev översvämning XD Eller när vattnet skulle åka ut så åkte det bara upp och flöt ut över hela golvet :S Men jag hann se det och sätta i proppen :D Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer XD Hahah <3 Ha det bra alla glada läsare :) Kramiss


Kommentarer
Postat av: julia :)

du min tapet som jag har på mina garderobsdörrar hemma hos pappa? en sån rulle kostade 800 kr så de var ju tur att jag bara behövde en ;o

2010-06-03 @ 20:34:43
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: Jonnaaan

Ojdå :O

Men den var ju jättesnygg också :D

2010-06-06 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0