19:36

Hallojs!
Idag har jag varit med grannjulia :D Vi har diggat Miss Li och bilddagbokat :) Efter det så for vi iväg med mamma och salma till colorama och någon annan nedrans affär för att kolla på tapeter till mitt rum :) Där hittade vi en finfin tapet som var vit med rosa rosor, men den var för dyr.. Men så hittade vi två andra som också var fina :D En som var lila med vita prickar och brungråa rosor :) Och en annan som var ljusrosa med små rosa rosor :) Jag gillar rosor XD Hihihhh ♥ Sen så for vi till mommi för att hämta min cykel :) Jag och julia cyklade hem den, men rätt som det var så började det spöregna och åska. Det lät BOMPADOMPADOOOOOOOOOONK!!!! Och det var bara regnet! :O Julia sprang utan skor och tillslut så var blixtrarna så nära att vi ställde oss på någons garageinfart, det var tak över den. Då kom den bilen och ville stå där.. Vi flyttade oss och ringde till mamma som fick komma och hämta oss :) Tur var väl det, för annars hade vi kanske blivit blixtmat.. :O När vi kom hem så hoppade jag  in i duschen för att värma mig, sedan åt vi amerikanska pannkakor med sirap :D Smaskens! Sen kom julia tillbaka och vi tittade lite på tv och sen så hoppade jag in i duschen igen XD Och nu sitter vi här och skriver :D Så häääääär blöt blev jag:



kramiiiis ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0