18:37

Hejhej :)
Nu var det ganska länge sedan :O
Idag så vaknade jag vid 10:30 och gick upp och åt frukost samt såg på tv. Efter det så tog jag cykeln till farmor och farfar. Men farmor var och golfade, så jag var med farfar. Han hade ögoninflammation och såg jättehemsk ut :( Ögonen var röda och variga, och runt om dem så var det alldeles hängigt och rött. Stackarn ♥ Men i alla fall så hade vi det kul och vi spelade yatzy (jag vann med 37 poäng), fikade, åt kräm, han blev förvånad över hur duktig jag var (stolt), och till sist så läste jag robin hood för honom för han fick så ont i ögonen och ville vila lite. :) Sedan kom marianne och sa att jag var tvungen att åka hem för att hon skulle tillbaka till jobbet. Då skulle jag vakta klara och edvin, och det är precis vad jag gör nu. Och de och grannbarna spelar The final countdown nu, för fulla muggar! Hahahh sötisar ♥ Måste härifrån nu för usch vad det  låter! XD Ha det bra :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0