18:04

Hallojs :)
Nu ska jag berätta lite om igår och idag :) (klassresan) Jag cyklade dit eftersom att det är så nära :) När jag låst cykeln gick jag  in och kollade hur det såg ut där. Det kändes som att det skulle bli tråkigt, och det var just vad det blev, men bara den första tiden :) Då satt man ju bara och pratade och sådär.. Tror jag XD Hahahh! Sedan blev man hungrig, men man ville ju äta samtidigt som de andra, som beställt pizza, så det fick vänta. Jag, emma s, elina, micke, gurra och godda gick ner och spelade kubb istället. Det var övermegajättemycket knott där :O När vi vunnit (tjejerna mot killarna) och var på väg in för att äta, så kom alla pizzamänniskor ut och hade ätit klart :O De skulle bada, och det ville jag också, så då gjorde vi det istället. I småregnet badade vi (doppade kroppen). När vi kom in igen så bastade och duschade vi. Johan och Wille satt och tog kort på oss ,vi hade bikini på, men jag sa åt dem att radera bilderna sedan. Gillar inte när folk tar kort på lilla mig i bikini.. Sedan åt jag och spelade kort (bubblan och tecken).  Efter ännu ett tag så gick vi och erövrade sofforna (tror det var då) och körde ordlekar. Damaskus är visst en stad! (tror jag) Sedan gick vi ut och satte oss vid brasan och åt marsmellown (stavas?) och korv :) Mina fötter rykte nästan litegranna när jag hade dem vid elden :P Efter det gick jag och några till ner och la oss på någon madrass. Men det var mycket mörkare i bastun, så vi gick dit istället :D Där satt jag, elina och gustaf och höll händerna aslänge :O Oliver och emma var också där då (tror jag) folk gich in och ut titt som tätt. Det var mysigt att vara i bastun :) Det var det bästa på hela resan <3 Jag var där inne i säkert 4 timmar, bara mörkt nästan helatiden :D Ett tag så skrämde vi folk med läskiga ljud och tog tag i deras fötter XD De som blev mest rädda var sofia och wille ;) Efter det var det dags att städa och åka hem igen :( Jag ville ju stanna i bastun :( Men cyklade hem i alla fall. Hemma sov jag från ca 9 - 14:30 :) Sedan ringde mamma och undrade om jag ville med till salmas dagis för att ha någon sommarfest. Det ville jag först inte, men ändrade mig sedan. På festen var det några clowner som uppträdde och sedan var det god mat. Som jag inte kunde äta upp allt av :( Fick huvudvärk och var tvungen att lägga mig i bilen. Men nu är det bra igen eftersom jag tog en alvedon. Hoppas jag orkar kliva upp imogrgon :) Ha det bra goisar <3 KRAAAM (vill ni se bilder från resan? kolla på www.juliaselin.blogg.se)

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0