18:02

Hejhej :)
 
Jag glömde bort att skriva igår. Eller nej, jag hann inte :P För innan skolan har jag inte tid med något annat än att göra mig i ordning :) Och efter skolan så var jag med embla, och då vill man ju vara social med henne x) Vi sminkade varandra SUPERSNYGGT XD (bild) Vi bakade rulltårta som vi sedan tog med till Annas "knytis/fest/kalas/mys" :D Där bjöds det också på två sorters tårtor, muffins, kakor, saft m.m. Supergott :D Sedan körde vi norsk karaoke :) När jag kom hem så var klockan lite över tio och jah var tröttis eftersom jag klivit upp ganska tidigt ;) På skolan så skulle man ner och se på vårshowen och där var det ett jättekul nummer med "demoner" som kom in på scenen och sa: Biljard är ingen sport! Sedan gick de ut XD HAhahahhahahah satt jag i kanske 5 minuter och alla kollade på mig XD Det var en bra show, några gjorde bort sig lite tycker jag, men det var i alla fall bra :D 
 

 
Idag har jag varit på stan med elina och köpt present till pappa som ska ha fest på lördag :D Kan inte säga vad det är eftersom folk kan skvallra xP Men jag hoppas verkligen att han kommer tycka om den <33 Jag har jobbat med den nu och kommer att göra det imorgon också :D Men i alla fall. Efter att jag varit på stan så cyklade jag och elina hem till henne för att äta subwaymackorna som vi köpt med oss. Sedan spelade vi basket (lekte med bollen), spelade badminton och solade BD. Sen kom Maria och sa att de skulle åka till farmor och äta, så då fick jag cykla hem, svettandes.. Nu gör mamma mat, johan ser på trav, jag skriver det här och salma går runt och kollar vad alla gör ;D Älskar vädret vi har idag, det var lika fint igår också :D Ett litet minus för att det är så blåsigt bara :/ Nu får ni ha det så bra :) Kraaaam <3
 


Misslyckat försök att visa er det underbara vädret idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0