16:48

Hallojs :D
Idag så hade jag ca 30 minuter på mig att duscha, frukosta, klä mig, sminka mig m.m. Och jag hann :D Jag som brukar vara så sen XD Anledningen till att jag skulle skynda mig var att vi skulle åka till Jocke och Camilla och kolla på deras nya hus. Det kommer att bli jättemysigt, när de har renoverat klart :P När vi var klara där så åkte vi till IKEA för att handla lite saker till stugan :) Mamma tycker inte om att det är 1000 färger där XD Sedan så var mamma tvungen att köpa hamburgare från Max. Jag avskyr hamburgare! Det känns som att vi äter det helatiden! Jag vill ha hemlagat. På det sättet så tror jag att jag är en lite annorlunda tonåring ;) Men det får man leva med :) I alla fall så tog jag 6 kycklingbitar med sötsursås och en cola :) Nu ligger jag och ser på ett reprisavsnitt utav Uggly Betty :) Men det är säkert slut nu.. Ha det bra nu :) Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0