16:32

Hajj :D
Idag är det nationaldagen :D Dagen började med att jag vaknade och tittade på pappas present, såg att den behöve ändras lite.. När jag fixat felet och gjort färdig hela grejen så gick jag och la mig i sängen. Jag kan också ha gått på toa då..? Jaja, sedan ringde elina och undrade om jag ville ner på stan för att kolla på alla grejer som skulle vara där under dagen. Det orkade jag inte med, hade sånn förbannad mensvärk förstår ni.. Sen kom johan in och sa att vi skulle få främmande. Så blev tvungen att gå upp och äta lunch. Kände hur hungrig jag var. Tog en ipren och sedan gick jag och bytte om och fixade till mig. (tror jag :S) Mamma kom in och sa att vi skulle åka ner på stan och se på Tobbe Trollkarl. Fast väl på stan så var det så högt ljud (enligt alla utom mig) att vi inte kunde se på honom. Jag fick en massa kläder av mamma (se bild) :D När vi varit på stan ett tag och mött många kändisar så åkte vi hem igen. Vi gick in på ICA och köpte grädde, potatis.. Skitsamma vad vi köpte :P Sedan åkte vi hem. Och efter det har jag inte gjort något mera XD Hahahah <3 När vi skjutsar hem mommi ska jag köpa grejer = mat och gottisnask till övernattningen imorgon :D Hoppas det blir kul :D Ha det bra, kram <3
 
 

Kommentarer
Postat av: julia :)

ojojoj någon har visst köpt upp hela staden ;)

2010-06-06 @ 17:04:13
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: Jonnaaan

Hahahahhah XD

Gosplopp ;)

2010-06-10 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0