16:04

Hallojsan :)
Idag på skolan så har jag haft SO - några redovisningar, Idrott - softboll (som var askul så länge man inte blev bränd), Lunch - Broccoligratäng men skinka, Matte - fick tillbaka provet som jag gjorde igår (hade 37 av 40 rätt :D), Håltimme - det var ingen spanska så man fick äta fikat det då eller på svenskan, Svenska -  såg på "Ham fe:s" film. Den var faktiskt bra, men den blev sämre för att de skrytit med den och sagt att våran var så dålig. Jag tycker våran film var rolig att göra, och det blev ett ganska bra resultat för att vara första gången :) Under slutet av SO:n så satt jag och julia s och gjorde loppor :) efter ett tag började jag att göra någon slags lista som skulle spå framtiden ;O Det var typ vilka blommor man skulle få på sin kista när man dött, vad man skulle äta för sista måltid och hur man skulle dö :O Ganksa hemskt egentligen när man tänker efter :P Hehehh ;) Efter skolan så gick jag ner till mammas garage (inte bara henned :P) och vi åkte till salmas dagis för att gå på vernisage (stavas?) och se på alla teckningar som de gjort med bla. tapetklister och sand :) Ska snart äta middag :) Tror det blev blodpudding :D Ha det bra tills senare eller en annan dag :) Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0