Öppethus

Idag var det öppet hus i skolan, från klockan 16 - 20... Skoldagen började 8.10, så jag har varit länge i skolan idag :D Klockan 16 så var det middag i matsalen (popatisgratäng och rostbiff :D) och då satt jag mig brevid Felicia och Ida. Och eftersom det var lärare vid typ alla andra bord så kom fredrik också dit. Och tjejerna pekade på mej och han och gjorde hjärtan, samt visslade.. :( Jag bara skakade på huvudet :P Sedan gick vi bort till våran station, kamratstödjarna. Det visade sig vara nere i bibloteket, och det var sämre än förra året enligt mig. För nästan ingen guide stannade upp vid oss och lät oss prata. Det blev typ bara: där är kamratstödjarna, där kan man köpa frukt, där är det böcker... Hahah, vad tråkiga dom låter xD Ser på robinson nu och undrar vem som kommer att få åka ut :O # på fredrik ! :O

//kramen

Kommentarer
Postat av: julia (a)

haha så ni var lite mobbade på öppethus ? x) <3

2010-01-31 @ 17:13:08
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: Jonnaaan

ja, det kan man säga XD<3

2010-03-04 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0