Man får inte puttas

Hejsvejjs :)

På väg till skolan så hade jag täckbyxor, så jag
kände mig lite utstött.. Frös tårna av mig ska ni veta,
det var ju -25 grader! Hua. Och när jag kom till skolan så var Elina där, som varit sjuk en vecka. Eller.. hon kom senare än mig... Aja, sedan var det musik.
Någon ny låt (everybody loves a saturdaynigt eller nått sånt..) som jag skulle spela piano till, vi får se hur det går med det.. :P Efter det så var det mat som bestod utav potatisbullar och blodpudding, smaskens, tycker jag.. På svenskan var det högläsning ur ett hål om dagen och under den tiden så skickade maria sms till elina och låtsades vara någon emil andesson eller nått... Då blev elina sur (enligt henne själv).
På NO:n var det prov på syror och baser. Som jag tror gick bra för det bara flöt på och jag behövde inte
tänka så mycket. Efter skolan gick jag och elina till
emma. Vi tänkte först gå hem till elina, men johan
puttade ner oss (=mig) i snöhögar, så jag ville
hämnas! Då gick vi hem till emma, för dom bor
grannar. :D När johan kom så spelade vi kort
(tecken). Vi fuskade bara lite.. :P Och när jag kommer hem nu så har mamma ont i huvet så jag har inte sett henne på hela dagen typ.. Jag typ måste duscha nu för jag ska oraoa imorgon på BIM, då vill man ju vara fräsch!

//kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0