martin har slutat :(

Hejhej :)

Min dag började med att jag vaknade, 1o minuter innan jag skulle åka till skolan. =O Så jag fick äta frukosten i bilen. :P På skolan så var det SO och där redovisade några om sin prao. Efter det var det idrott, och det betydde basket. När vi spelar basket i skolan så blir Sofia galen och slänger sig på alla :P Då blir jag lite rädd :P Men den här gången så var det Maria som vände sig om och träffade mig med bollen rakt i ansiktet.. Det var ju inte hennes fel, men det gjorde rätt så ont. Till lunch fick vi laxnuggets med potatis och varma grönsaker. Eller det är ju "alltid" två maträtter, men det som jag valde var det. Sedan spanska, matte och svenska (kanske inte i den ordningen). På svenskan fick jag tillbaka provet i satsdelar, och jag hade 66/66 :D På matteprovet gick det inte lika bra :/ På PM delen fick jag 18/20 och PMMM fick jag bara 15/20 :/ jag brukar oftast få full pott, men det gick ändå ganska bra, men vissa saker fattade jag inte... :S Efter skolan skulle jag vara med Julia S, då följde Elina också med såklart. :P Vi pratade, spelade kort, åt flingor med mer med mer.. Hemma fick jag pannkakor som mommi hade gjort, och en mummsig semla med sylt istället för mandelmassa :D Det är jättemycket godare enligt mig :D Och nu sitter jag här och ser på två och en halv män och skriver :) Ha det bäst! <3

//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0