Glundan

Hejsan :D

Idag har jag varit på skolan från 8.45 - 12.20. "Lektionerna" var tjejsnack, lunch, engelska och spanska som jag missade för att jag var på hälsokontroll hos skolsköterskan. När jag väntade på att få komma in dit så kom det ut en tjej från toan, då sa jag:

-Hej.
-Hej. (paus) Vad söt du var.
-Tack..
-Men jättesöt, som en docka.
-Tack så mycket.
-Vad heter du?
-Jonna, du då?
-"Namn". (paus) Vart bor du?
-"Vart jag bor".
-(pekanden) Men du sa hej.
-Ja, det tycker jag att man ska göra.
-Du är trevlig.
-Tack.
-Hejdå.
-Hejdå..

Jag blev brydd och kände mig som en bra människa :') Tack till dig <3
Efter skolan så skulle jag vara med Glundan (Julia) och Elina följde också med. Vi spelade sims och gick ut en sväng. Det hände en rolig grej med micron, du får inte veta vad det var! :P

//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0