Agnesdagen

Hejhej :D

Nu var det ett tag sedan.. :S Men idag när jag vaknade så tänkte jag: uscha, jag orkar inte kliva upp.. fast, JAG SKA JU VARA MED AGNAS IDAG! Då blev det fart på mig och jag började att städa :P På skolan så var det först SO, och där skulle jag och elina göra praoredovisningen, som gick ganska bra tycker jag :D Efter det skulle vi gå till musiken, jag visste inte varför, men det var för att lärarna skulle spela och dansa för oss.. I folkdräkter.. Dom såg lite skogsiga ut, speciellt knappen x) Sedan var det mat och kortspel (bubblan som alltid nu för tiden). Öh.... Sen massa flera lektioner, bland annat ett svenskaprov... Men SEN, så skulle jag vara med agnes!! :D (nu missade jag att pussa på 20.20 med en minut :@) Jag gick ner till navet med sofia, erika och sandra. När agnes kom så åkte vi till mig. På väg från bussen så fick vi plumsa i djupsnön, men det gjorde inget, för det var så roligt så :D Väl hemma så åt vi halvbrända mackor och juice. Vi övade på manuset, skvätte vatten på varandra, och när hon skulle hem så följde jag henne till bussen. Men agnes, vi mååååååååste göra om det! <3


//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0