11.09

Hallojsen!
Nu var det väldigt länge sedan! Jag har ju varit på semester och sådär.. Fast jag kan inte bara skylla på det XD För jag har varit lite "blogglat" på sista tiden.. Synd det "/ Men jag måste bara berätta om en rolig sak som salma sa XD Jag - Min endaste kompis flugan flög ut genom fönstret.. :'(
Salma hittar ett hårstrå som hon ger till mig - Här har du en ny kompis :)
Det var så gulligt sagt av min treåriga lillasyster :') Jag tog väl hand om min kompis efter det ;) Men i alla fall.. Jag vet inte när jag senast bloggade.. Men jag har i alla fall varit på ibis i örebro (träffade bygglov!), i smögen, på ramsviks camping, hemma, på furuvik, i stockholm, på junibacken med mer, med mer.. Och haft skojigt med familjerna :) Men nu saknar jag alla kompisarna! Och jag måste hinna ha tjejgrejs eftersom att jag har fyllt år, innan elina åker iväg! Och tälta med julia! Och jag känner mig sååå stressad :'( Bäst att börja planera.. Man får hoppas att det går bra :) Ta väl hand om er! Kramisar <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0