Hihahuuulija

Hejhej.
Förlåt om detta blir alldeles konstigt. Jag håller nu på att se på borat, men det är reklampaus nu. Jag tog en godis av mamma, god. Hoppas det blir bra på teatern, för jag vill at det ska bli det. Och jag hoppas att det kommer komma mycket folk och att jag kommer att få vara med i samma ägiga grupp nästa år. <3 Jag vill vara med : agnes, agge, malin, tess, embla m.fl. nu är det en damreklan utav något slag... tror det var hårgrejjer.. Sveco ? det såg konstigt ut icg lät som sverige.. nu ska mamma få tillbaka datorn :D

//kramen


Kommentarer
Postat av: julia :)

när är teaterna då ? :) kan man komma och kolla ? (a) <3

2010-04-02 @ 15:12:34
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: jonna

ja det kunde man, och det gjorde du också ^^> hihihh

2010-05-04 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0