19:23

Hajjsan :)

Det var ett tag sedan nu.. (förlåt julia :P) men i alla fall.. idag har jag varit i skolan och haft spanska, engelska, inre hälsa och lunch. På lunchen satt jag med tjejorna och embla, fast hon är ju tjej hon med ju XD tihihii ^^> och på hälsan så sa moa att hon skulle ta med sig en grön paprika till nästa gång, och då sa jag att jag skulle ta med mig en blå paprika XD fattar ni?! en BLÅ PAPRIKA?! HAHAHHAHAH <''3 usch vad kul det var XD eller, det är bara jag som tycker det men.. :P bara för att jag har bäst humor ;D aja, efter skolan så tog jag och glundan bussen hem till henne :) med innan så gjorde vi några grymma filmer :D en av dem var när julia skulle leta mat för att hon var så hungrig XD då sa hon: jag är hungrig, jag är hungrig!, jag är fortfarande hungrig!!, :O en soptunna!, den var tooom! :(, "filma på hennes mage" KURR KURR XD Hahhahahah det var griiiimt! XD (vet att det ska vara med Y) jaja.. jag har fixat en header nu åxå :D ha det bra folket <3


//Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0